There Is No Such Thing As A Second Impression.
Don’t miss anything. Follow Us.
Top

Marketing i Reklama

Celem kierunku jest przygotowanie słuchaczy do zarządzania procesami marketingowymi, posługiwania się narzędziami marketingowymi i reklamowymi, wykorzystywania nabytej wiedzy do budowania kampanii reklamowych oraz strategii marketingowych, wyszukiwania rynków zbytu, rozwijania i budowania wizerunku marki lub produktu. Budowania i utrzymania trwałych relacji z klientami.

Perspektywy zawodowe

Przygotowujemy słuchaczy do pracy w charakterze specjalistów ds. reklamy i marketingu w agencjach reklamowych, firmach PR oraz instytucjach doradztwa prawnego i ekonomicznego. Absolwenci mogą również prowadzić własne firmy reklamowe lub wykorzystywać wiedzę i umiejętności do zdobycia przewagi rynkowej w innych branżach szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach.

a

Program nauczania

Przedsiębiorczość w działaniach marketingowych.

Zarządzanie strategiczne.

Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.

Marketing mix.

Badania rynku.

Promocja i prezentacja.

Podstawy negocjacji i mediacji.

Reklama.

Podstawy public relations.

Psychologia społeczna.

Podstawy komunikacji społecznej.

a

Certyfikat

Nauka trwa dwa semestry. Zajęcia prowadzone są w systemie wieczorowym i zaocznym. Słuchacze otrzymują certyfikat wydany w języku polskim i angielskim. 

a

Informacje ogólne

Wyboru kierunku kształcenia w dowolnej specjalności dokonuje się poprzez złożenie w wyznaczonym terminie właściwej deklaracji w formie elektronicznej lub papierowej. Warunkiem koniecznym do uruchomienia zajęć na wybranej specjalności jest zgłoszenie się na nią co najmniej 10 słuchaczy. Z uwagi na troskę o wysoką jakość kształcenia liczba miejsc na danym kierunku jest ograniczona. O przyjęciu na daną specjalność decyduje kolejność zgłoszeń.

a
steve jobs

„Praca wypełnia dużą część naszego życia, więc jedynym sposobem, by być w pełni zadowolonym jest robienie tego, co uważamy za świetną robotę. Natomiast jedynym sposobem wykonywania świetnej roboty, jest kochanie tego, co robimy.”

Steve Jobs

Bądźmy w kontakcie!

Zapisz się osobiście lub on–line już dziś!

Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco z aktualnościami.

Polub nas:
Obserwuj nasze profile!
Zadzwoń: 82 564 55 63
Masz pytania? Dzwoń.